پایان نامه با واژه های کلیدی of، and، the، pp.

تاریخ۱۶/۴/۹۲ ، صفحه ۲۸، ۱۳۹۲.
دانایی فرد، ح.؛ الوانی، م.؛ آذر، ع.؛ روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت. انتشارات صفار، ۱۳۸۶.
دانایی فرد، حسن و امامی، مجتبی.(۱۳۸۶). استراتژی های پژوهش کیفی: تامّلی بر نظریه پردازی داده بنیاد. اندیشه مدیریت، سال اول شماره دوم،ص ۶۹ـ۹۷.
ذکائی، محمد سعید؛ نظریه و پژوهش در روش های کیفی، فصلنامه علوم اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی، شماره ۱۷، ۴۱ـ۶۹، ۱۳۸۱.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس و حجازی، الهه؛ روش‎های تحقیق در علوم رفتاری. تهران: آگاه، ۱۳۸۴.
شوماخر، رندال ای و لومکس، ریچارد جی؛ مقدمه ای بر مدل‏سازی معادله ساختاری. ترجمه وحید قاسمی. تهران: انتشارات جامعه شناسان، ۱۳۸۸.
شیری، محمد و نورالهی، طه ؛ تغییرات ساختار جمعیت و تقاضای اجتماعی آموزش عالی در ایران، مجله بررسی های آمار رسمی ایران، سال ۲۳، شماره یک: ۱۰۲ـ۸۳، ۱۳۹۱.
صادق‌پور، ب.؛ مرادی، و.؛ تحلیل آماری با نرم‌افزارهای SPSS و AMOS چاپ اول. بابلسر: انتشارات دانشگاه مازندران، ۱۳۸۹.
قویدل، صالح، فرجادی، غلامعلی، رازقی، حسین و بدیعی، حسین (۱۳۹۱). برآورد تقاضای آموزش عالی برای دورههای کارشناسی و کارشناسی ارشد در افق ۱۴۰۴، فصلنامه ی پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره ۶۳: ۶۸ـ۴۳.

لوی، پل و لمیشو، استنلی؛ نمونه‏گیری: روشها و کاربردها. ترجمه گیتی مختاری امیرمجدی. تهران: مرکز آمار ایران، پژوهشکدۀ آمار،۱۳۸۱…
میرفخرالدینی، سید حیدر، ابراهیم زاده پزشکی، ابراهیم و جلیلیان، نگار؛ ارایه مدلی جامع درجهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدل سازی ساختاری تفسیری و مدل سازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد)، دو فصلنامهی مطالعات برنامه ریزی آموزشی، سال دوم، شماره چهارم: ۳۶ـ۵، ۱۳۹۲.

Refrence
Aaker, قثقثD.A., 1996. Building strong brands. Free Press, New York. Aaker, D.A., 1996. Building strong brands. Free Press, New York. Aaker,
Ahmed, Z.U., Johnson, J.P., Ling, C.P., Fang, T.W. and Hui, A.K.,“Countryـofـorigin and Brand Effect on Consumers’Evaluations of Cruise Lines”, International Marketing Review, Vol. 19, No. 2/3, pp. 279ـ۳۰۲, ۲۰۰۲.

Alexander, K.L. and Eckland, B.K., “Basic Attainment Processes: A Replication and Extension”, Sociology of Education, Vol. 48, pp. 457ـ۴۹۵, ۱۹۷۵.

Altbach, P. G., & Knight, J., The internationalization of higher education: Motivations and realities. Journal of studies in international education, ۱۱(۳ـ۴), ۲۹۰ـ۳۰۵, ۲۰۰۷.

Alves, C., Marketing de servicos na educacao: modelos de percepcao de qualidade, 1995.
Anderson, E. and Sullivan, M., “The antecedents and consequences of customer satisfaction for firms”, Marketing Science, Vol. 12, pp. 125ـ۴۳, ۱۹۹۳.
Baldwin, G., James, R., The market in Australian higher education and the concept of student as informed consumer, Journal of Higher Education Policy and Management, 22, no. 2, pp. 139ـ۱۴۸, ۲۰۰۰.

Barnett, R., Improving Higher Education: Total Quality Case, Open University Press, Buckingham, U.K, 1992.

Baum, S., & Payea, K. Education pays 2004: The benefits of higher education for individuals and society: Trends in higher education series (College Board Report 5664). In Retrieved on June, 2005.

Bean, J.P., “Why Students Leave: Insights from Research’, The Strategic Management of Enrollment, San Francisco: JosseyـBass, 1990.

Bell, L. and Rowley, A., “The impact of educational policy on headship in primary schools in England, 1994ـ۲۰۰۱”, Journal of Educational Administration, Vol. 40 No. 3, pp. 195ـ۲۱۰, ۲۰۰۲.

Berry, L., Bridging the gap: A community college and area high schools collaborate to improve student success in college. Community College Journal of Research and Practice. 27, 393ـ ۴۰۷, ۲۰۰۳.

Berry, L. L. and George, W. R., “Marketing the university opportunity in an era of crises,” Atlanta Economic Review, July/August, pp. 4ـ۸, ۱۹۷۵.

Berry L.,ـRelationship Marketing of Services Perspectives from 1983 and 2000,Journal of Relationship Marketing, 2002.
Bennett,Anthony R .The five Vsـ a buyer’s perspective of the marketing mix, Marketing Intelligence & Planning, Volume: 15, Issue: 3, 151 –۱۵۶, ۱۹۹۷.

Binsardi, A., & Ekwulugo, F., International marketing of British education: Research on the students’ perception and the UK market penetration. Marketing Intelligence and Planning,21/5. pp. 318ـ۳۲۷, ۲۰۰۳.
Bratianu, C., Strategies for lifelong learning and organizational knowledge, Review of International Comparative Management, 9, no. 2, pp. 5ـ۱۵, ۲۰۰۸.

Brodie, R. J., Glynn, M. S., & Little, V., The service brand and the serviceـdominant logic: missing fundamental premise or the need for stronger theory?. Marketing Theory, 6(3), 363ـ۳۷۹, ۲۰۰۶.

Brookes,m., “ Higher Education : Marketing in a Quasiـcommercial Service Industry” , International Journal of Nonـ profit and Voluntary Sector Marketing, Vol. 8 No. 2, pp. 1465ـ۵۲۰, ۲۰۰۳.
Bridges, D., The practice of higher education: in pursuit of excellence and of equity, Educational Theory, 56(4): 371–۸۶, ۲۰۰۶.

Brownlie, D. and Saren, M. The four Ps of the marketing concept: prescriptive, polemical, permanent and problematic, European Journal of Marketing, 26(4): 34–۴۷, ۱۹۹۲.
Bulotaite, N., University Heritage – an Institutional Tool for Branding and Marketing, Higher Education in Europe, XXVIII, no. 4, pp. 449ـ۴۵۴, ۲۰۰۳.

Burggraff, W., “Management skills from different educational settings,” International Journal of Educational Management, Vol. 11, No. 2, pp. 65ـ۷۱, ۱۹۹۷.

Buber, M. The Knowledge of Man: A Philosophy of the Interhuman (ed. M. S. Friedman). New York: Harper & Row, 1966.

Cabera, A.F., Nora, A. and Castaneda, M.B. (), “The Role of Finances in the Persistence Process: A Structural Model”, Research in Higher Education, Vol. 33, No. 5, pp. 571593, 1992.

Campbell, F.E., Herman, R.A. and Noble, D. Contradictions in reputation management, Journal of Communication Management, 10(2): 191–۶, ۲۰۰۲.
Chapleo, C., Interpretation and Implementation of Reputation/Brand Management by UK University Leaders, International Journal of Educational Advancement, 5, no. 1, pp. 7ـ۲۳, ۲۰۰۴.
Chapman, R., “Towards a Theory of College Selection: A Model of College Search and Choice Behaviour”, Advances in Consumer Research, Vol. 13, Association for Consumer Research, Provo, Utah, 1986.

Clark, B. R., The higher education system: Academic organization in crossـnational perspective. Univ of California Press, 1986.
Conway, T., Mackay, S., and Yorke, D., Strategic planning in higher education: Who are the customers?, International Journal of Education Management, 8, 29ـ۳۶, ۱۹۹۴.
Cooper, W. W., The founding of TIMS. Interfaces, http:// interfaces.pubs.informs.org, 2002.
Coccari, R. L., & Javalgi, R. G. Analysis of students’ needs in selecting a college or university in a changing environm
ent. Journal of Marketing for Higher Education, ۶(۲), ۲۷ـ۴۰, ۱۹۹۵.
Cravens, David, and Nigel F. Piercy. Strategic marketing. McGrawـHill Irwin, 2008.
Creswell , J. W. & Plano Clark, V .L., Designing and Conducting mixed methods research. Thousand, CA: Sage, 2007.
Creswell, J. W.,  Educational research: Planning, conducting, and evaluating quantitative. Prentice Hall, 2002.

Creswell, J. W., & Miller, D. L., Determining validity in qualitative inquiry. Theory into practice, 39(3), 124ـ۱۳۰, ۲۰۰۰.

Churchill, G.A. Jr. and Iacobucci, D., Marketing Research: Methodological Foundations, ۹th ed., Peking University Press, Peking, 2007. 

Danaila, A.: Universităţile româneşti se transformă în fabrici de diplome (Romanian universities turn into diploma factories). Available at: http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/universitatileـromanestiـseـtransformaـinـfabriciـdeـdiplomeـ۱۷۴۸۴۱.html. Accessed: 29.03.2011.

Davis, B. and Ellison, L., Strategic Marketing for Schools, Pitman Publishing, London, 1997.
Dawidow, W.H. and Uttal, B., “Service Companies: Fows or Faller”, Harvard Business Review, Vol. 67, JulyـAugust, pp.77, 1989.

Day, G. S., The capabilities of marketـdriven organizations, Journal of Marketing, 58, 37ـ۵۲, ۱۹۹۴.

Diaconu, M., & Pandelica, A., Marketing approach in the management of higher education institutions. Scientific Bulletin–Economic Sciences, ۱۰(۲), ۹۸ـ۱۰۷, ۲۰۱۱.

Dickter, E., “What’s in an image?,” The Journal of Consumer Marketing, Winterpp. 75ـ۸۱, ۱۹۸۵.

Dondero, G. M., “Organizational climate and teacher autonomy: Implications for educational reform,” International Journal of Educational Management, Vol. 11, No. 5, pp. 218ـ۲۲۱, ۱۹۹۷.

Doti, Is Higher Education Becoming a Commodity? Joumal of Higher Education Policy and Management, Vol. 26, No. 3, 363‐۳۶۹, ۲۰۰۴.

Doyle, J. L., “Class, consumerism and education,” International Journal of Educational Management, Vol. 12, No. 4, pp. 183ـ۱۸۷, ۱۹۹۸.
Doyle, P., Marketing Management and Strategy. London: Prentice Hall, 2002.
Doyle, P. Valueـbased marketing: marketing strategies for corporate growth and shareholder value, John Wiley & Sons, Ltd, 2008.

Doyle, S., Is instant messaging going to replace SMS and eـmail as the medium of choice for direct customer communications?. The Journal of Database Marketing & Customer Strategy Management, 11(2), 175ـ۱۸۲, ۲۰۰۳.

Drummond, G., Consumer confusion: reduction strategies in higher education, International Journal of Educational Management, 18(5): 317–۲۳, ۲۰۰۴.
Drummond, G., and Ensor, J. Strategic Marketing, Planning and Control. Oxford: Butterworths, 2003.

D’Andrea, V., Stensaker, B., Allison, J., Images and identity in the branding of the university – exploring the symbolic and cultural implications in Stensaker B. and D’Andrea V. (eds.) Branding in Higher Education. Exploring an Emerging Phenomenon, EAIR Series Research, Policy and Practice in Higher Education, pp. 36ـ۵۵, ۲۰۰۷.

Eiglier, P. ـ Langeard, E.: Servuction – Le marketing des services. McGrawـHill, Paris, 1991.

Enache, I. C., Marketing higher education using the 7 Ps framework.Bulletin of the Transilvania University of Braşov• Vol, ۴(۵۳), ۲۰۱۱.

Evans, I., Marketing for Schools, Cassell, London, 1995.

Elliott, M. K. and Healey, A. M., “Key factors influencing student

متن کامل در سایت homatez.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *