پایان نامه درباره اتوبوس، ، Rapid، Transit، تندرو، Bus، Optimization، ACP

Z.</author></authors></contributors><titles><title>Bus Rapid Transit Scheduling Optimal Model Basedon Genetic Algorithm</title><secondary-title>ICCTP 2011</secondary-title></titles><pages>1296-1305</pages><num-vols>0</num-vols><dates><year>2011</year></dates><publisher>American Society of Civil Engineers</publisher><isbn>978-0-7844-1186-5</isbn><urls><related-urls><url>http://dx.doi.org/10.1061/41186(421)128</url></related-urls></urls><electronic-resource-num>doi:10.1061/41186(421)128&#xD;10.1061/41186(421)128</electronic-resource-num><access-date>2014/04/10</access-date></record></Cite></EndNote>[23]
آقای گانگ و همکارانش بهینه سازی مدیریت عملیات و زمان بندی اتوبوس های تندرو را کار بسیار مشکلی می دانند. آن ها برای این کار مدیریت عملیات موازی سامانه اتوبوس های تندرو بر پایه دیدگاه ACP ایجاد کرده اند. ACP بر پایه کل نگری بنا شده و یک روش جدید برای فکرکردن درباره حل مدل های پیچیده ارائه میدهد، و در این مقاله از آن برای حل مدل های ترافیکی استفاده شده است. نتایج پیاده سازی این روش در یکی از خطوط اتوبوس های تندروی شهر گوانژو نشان میدهد این روش توانایی کاهش زمان سفر و رفع مشکل تراکم را دارد. PEVuZE5vdGU+PENpdGU+PEF1dGhvcj5HYW5nPC9BdXRob3I+PFllYXI+MjAxMjwvWWVhcj48UmVj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==
ADDIN EN.CITEPEVuZE5vdGU+PENpdGU+PEF1dGhvcj5HYW5nPC9BdXRob3I+PFllYXI+MjAxMjwvWWVhcj48UmVj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==
ADDIN EN.CITE.DATA[24]
آقای یانگ و همکارانش می گویند مدل های مربوط به ترافیک درون شهری با توجه به ویژگی های تقاضای سفر و سایر پارامتر ها جزو مسائل پیچیده میباشند و مدل های صف یکی از بهترین روش ها جهت پیاده سازی این مدل های دینامیک میباشد. آن ها از این روش برای زمان بندی حرکت اتوبوس های تندرو استفاده کردند. ولی این مدل را بر روی یک مثال عددی واقعی آزمایش نکرده اند و صرفاً به ارائه روش برای حل مساله پرداخته اند. ADDIN EN.CITE <EndNote><Cite><Author>Xiao</Author><Year>2012</Year><RecNum>25</RecNum><DisplayText>[23]</DisplayText><record><rec-number>25</rec-number><foreign-keys><key app=”EN” db-id=”a0dpfvpxkzwwvoeetv1xttw0sdd0azdzsrf9″>25</key></foreign-keys><ref-type name=”Journal Article”>17</ref-type><contributors><authors><author>Xiao, Yong Tian.</author><author> Hui, Yuan Jiang.</author><author>Jin, Zha.</author></authors></contributors><titles><title>Scheduling Optimization of Inter-City Bus Rapid Transit Based on M/M/C/N/∞ Queuing Model</title><secondary-title>Mechanics and Materials</secondary-title></titles><periodical><full-title>Mechanics and Materials</full-title></periodical><pages>294-297</pages><dates><year>2012</year></dates><urls></urls></record></Cite></EndNote>[25]
در ادامه موارد ذکر شده در بالا به صورت خلاصه در جدول 2- 5 آورده شده است.
جدول 2-5: خلاصه شکاف تحقیقات
نام مقالهنویسنده تاریخ تابع هدف روش حل
Optimization of transit network layout and headway with a combined genetic algorithm and simulated annealing method F. Zhao, X. Zeng 2007 حد اقل کردن هزینه سفر برای مسافران و در این حال حد اکثر کردن پوشش شبکه ایجاد مدل ریاضی و حل آن با استفاده از روش های فرا ابتکاری
A Modeling Framework for Bus Rapid Transit Operations Evaluation and Service Planning. Khaled F, Abdelghany. Hani S, Mahmassani. Ahmed F,. 2008 متوسط زمان سفر برای اتوبوس ها و خودرو های شخصی، زمان انتظار، فاصله پیاده روی مسافران، تعداد مسافران استفاده کننده، زمان توقف اتوبوس ها. مدل شبیه سازی داینامیک
Scheduling Combination and Headway Optimization of Bus Rapid Transit. Sun, Chuanjiao. Zhou, Wei. Wang, Yuanqing 2008 زمان انتظار مسافران در ایستگاه ، زمان انتظار مسافران در درون اتوبوس می باشد هزینه های عملیاتی اتوبوس

متن کامل در سایت homatez.com