مقاله با موضوع ، دینی، فرهنگ، ارتباطات، چهره، دین، مادی، اینترنت

مورد بررسی قرار داده است و به رسانه های دیگر چه جدید و سنتی اشاره نکرده است.به همین دلیل نمی توان از نتایج این پژوهش استفاده نمود.
نقدی که بر این تحقیقات داخلی وارد است یک مورد این که در بعضی تحقیقات و پژوهش‌ها، آزمون فرضیه‌ها به روشنی مطرح نشده است و مورد دیگر این است که تمام این تحقیقات و پژوهش ها تنها به رسانه (اینترنت) پرداخته اند و به راه هایی برای بالا بردن فرهنگ دینی اشاره نکرده اند به همین دلیل نمی‌توان از نتایج آن ها در مسیر تحقیق استفاده نمود.و مسئله دیگر در تمامی این پژوهش ها مدت ومیزان استفاده از رسانه ها مورد بررسی قرار نگرفته بود . به همین دلیل در پروژه مورد بررسی این مورد در تحقیق حاضر مورد بررسی قرار می‌گیرد.
2-1-2- پژوهش‌های پیشین خارجی
به طور کلی در مروری بر مطالعات و تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که دوگانگی در عقاید صاحب نظران در زمینه تاثیرات اینترنت است .
1- عقایدی که درباره تاثیرات اینترنت وجود دارد در دو دسته قرار می‌گیرد عده ای معتقدند که دنیای مجازی پرورش دهنده اشکال جدید روابط الکترونیکی است که تعاملات چهره به چهره را تقویت و تکمیل می‌کند و امکان ارتباط کاربران گمنام در اتاق‌های گپ‌زنی و بحث و گفتگوی آنان درباره موضوعات مورد علاقه‌شان را موجب می‌شود و حتی‌گاهی‌اوقات‌چنین برخوردهایی می‌تواند به ملاقات‌های چهره به چهره نیز منجر شود. براین اساس اینترنت شبکه اجتماعی افراد را توسعه می‌دهد و غنی‌تر می‌کند.از طرف دیگر عده‌ای نیز بر این باورند که ارتباطات مجازی سبب تعامل کمتر افراد در دنیای مادی می‌شود و در نتیجه به انزوای افراد می انجامد در این شرایط افراد زمان کمتری با خانواده و دوستان خود سپری می‌کنند روابط فردی کمرنگ و زندگی اجتماعی دچار ضعف و سستی می‌شود.(کاشانی،1389: 69)
2- برخی تحقیقات بیان کننده تاثیر رسانه ها بر ایجاد بافت فرهنگی که اندیشه دینی در آن به وقوع می پیوندد، دارند. این تحقیق توسط پل سوکاپ ، فرانسیس باکلی و دیوید رابینسون در سال 2001 انجام شد. چنین استدلال نمودند که رسانه ها بر وقت مردم تسلط دارند و تصاویر و مفاهیمی را عرضه می کنند که مخاطب تحت تحت تاثیر آن‌ها قرار می‌گیرد . این سیطره رسانه‌ها به خودی خود یک فرهنگ است و به عنوان یک فرهنگ بر چگونگی عملکرد افراد تاثیر می‌گذارند.( پیروز ایزدی،1388: 67)
3-1-2- جمع بندی
در بررسی پژوهش های وتحقیقات مطالعه شده نتیجه کلی که حاصل شده است به شرح ذیل است:
در تمام پژوهش ها و تحقیقات رسانه مورد مطالعه اینترنت بوده است ودرقسمت های قبلی ذکر شد بیشتر به جنبه تغییرات فرهنگی وهویت فرهنگی در استفاده از اینترنت توسط پژوهشگران پرداخته شده است و از سویی اشاره به دیگر رسانه های جدید در ارتقاء یا بالابردن فرهنگ دینی اشاره نشده بود. از طرفی در اکثر این تحقیقات زمینه روش، آزمون آماری و چارچوب نظری با تحقیق حاضر همخوانی دارند که می توان از نتایج آن ها در طول مسیر تحقیق استفاده نمود.

گفتار دوم: رسانه ها ( جدید و سنتی)
1-2-2 مفهوم رسانه
رسانهدر معنایی عام بر روش یا ابزار فنی و یا مادی تغییر شکل پیام به علاماتی دلالتی می‌کند که مناسب انتقال از یک مجرایی معین هستند اما رسانه در معنای محدودتر به واسطه مادی انتقال علایم مانند هوا یا کاغذ دلالت می‌کند.
به طور کلی رسانه یک کارگزاری واسطه‌ای است که امکان می‌دهد ارتباطات اتفاق بیافتد . در معنایی دقیق‌تر رسانه تحولی فناورانه است که بر کانال ، برد و یا سرعت ارتباطات می‌افزاید. در معنای وسیع تر گفتار، نوشتار، ایما و اشاره، بیان چهره‌ای … را می‌توان در زمره ابزارهای ارتباطی گنجاند. هر رسانه ای می‌تواند کدها را در امتداد یک یا چند کانال منتقل کند. البته در مفهومی دیگر رسانه به معنای رسانه های فنی و به خصوص رسانه‌های گروهی محدود می‌شود . در ارتباطات گاه از این واژه برای اشاره به ابزار ارتباط و گاه به شکل های فنی که این ابزارها به کمک آنها فعلیت بخشیده می‌شوند به کار می‌رود.(تام اوسولیوان،1385: 239)امروزه وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ها از مهمترین لوازم زندگی ما شده‌اند و بدون هیچ مانع و محدودیتی خاص مرزهای جغرافیایی در برگرفته‌اند. امروزه رسانه های جدید اصلی‌ترین و مهم ترین راههای کسب آگاهی، اطلاعات و منابع معرفتی به شمار می‌آیند.جوامع مختلف برای رسیدن به مقاصدی نظیر: اطلاع‌رسانی ، تعلیم و تعلم ، فرهنگ سازی ، هدایت و راهنمایی، افزایش آگاهی‌های اجتماعی و مهمتر از آن جلوگیری از بداخلاقی، از ابعاد و شئون دینی رسانه‌ها استفاده کرده می‌گیرند. البته در همه این اهداف، مقاصد تربیتی دینی نهفته است. از سویی، دین یکی از موضوعاتی است که امروزه راه خود را در رسانه ها باز کرده است، اما این حضور همواره با فراز و نشیب‌های تاریخی روبرو بوده که ارتباطی تنگاتنگ با فرهنگ جامعه داشته است و گذشت زمان نشان داد که نه تنها دین و وسایل ارتباط جمعی با یکدیگر ناسازگاری ندارند بلکه دین نیاز واقعی انسان‌هاست که آنها در هر گوشه زندگی آن را جستجو می‌کنند.
امروزه اکثر رسانه ها از دست‌اندرکاران اصلی انتقال و آموزش مفاهیم دینی هستند و با وجود مشکلاتی که در مسیر آنها وجود دارد مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کنند. اگر رسانه شناخت درستی از اهداف و سیاستگذاری‌های فرهنگی جامعه نداشته باشند و یا در نسبت خود با دین و اهداف دینی دچار خطا شوند بحران فرهنگی و عقیدتی غیر قابل جبرانی را خواهند ساخت که این مسئله باعث می‌شود جوانان و دانشجویان جامعه را از اخلاق و آرمانها دور کند و آن ها را به قهقرا بکشاند.
به همین دلیل نقش رسانه ها در تبلیغ اندیشه‌های دینی و اخلاقی الزاماً می‌بایست با شناخت از مفهوم جامعه دینی و عمق اندیشه های دینی باشد تا به خرافه‌گرایی و ترویج اندیشه‌های ظاهری کشیده نشود و جامعه و جوانان دچار بحران نشوند.
ارتباطات جمعی اصلی‌ترین ارتباطات انسانی در جهان معاصر است که به یمن ظهور فناوری های نوین ارتباطی امکان وقوع یافته است. رسانه‌های جمعی بویژه رسانه های الکترونیک با قدرت فزاینده نقش محوری و منحصر به فردی در فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی، آموزش ، سرگرمی و گذران اوقات فراغت، انتقال میراث فرهنگی از نسلی به نسلی، تبلیغات و… ایفاد می کنند. رادیو – تلویزیون- ماهواره- شبکه های اجتماعی برجسته‌ترین مصادیق رسانه های جمعی مورد استفاده عموم هستند که همه جوامع معاصر هر چند با نسبت‌های متفاوت از آن برخوردارند.
دنیس مک کوئیل1 اندیشمند ارتباطات در کتاب “درآمدی بر نظریه های ارتباطات جمعی “تشریح ویژگی‌های این نوع ارتباط را با توجه به الگوی غالب رسانه‌ای غرب، در بیانی تفضیلی می‌نویسد: منبع یک فرد واحد نیست، بلکه سازمانی است رسمی و فرستنده اغلب ارتباط‌سازی است حرفه‌ای، پیام منحصر به فرد، متغیر و غیر قابل پیش‌بینی نیست، بلکه معمولاً ساخته و پرداخته به معیار شده و تکثیر شده است. پیام همچنین ثمره کار و کالایی دارای ارزش مبادله است و گوشه چشمی نمادین به ارزش مصرف دارد رابطه میان فرستنده و گیرنده یک جهتی و به ندرت دو طرفه، ضرورتاً غیر شخصی و اغلب مستقل از اخلاق و قابل پیش بینی است؛ (دنیس مک کوئیل،1382: 25)به این معنا که معمولاً فرستنده مسئولیت خاص پیام به روی افراد را بر عهده نمی‌گیرد، او فقط پیام را در مقابل پول یا توجه مبادله می‌کند، غیر شخصی بودن تا حدودی از فاصله فیزیکی و اجتماعی بودن میان فرستنده و گیرنده ناشی می شود و تا حدودی از غیر شخصی بودن نقش ارتباط ساز جمعی که معمولاً تحت سیطره هنجارهای بی طرفی و فاصله‌گذاری قرار دارد، متاثر است. فاصله اجتماعی موجود به ایجاد رابطه‌ای نامتقارن می‌انجامد؛ زیرا فرستنده هرچند به طور رسمی از هیچ قدرت و اختیاری در مورد گیرنده برخوردار نیست اما معمولاً منابع، احترام، مهارت و اقتدار بیشتری در اختیار دارد.
-2857531114900
1- Mc Quail

گیرنده بخشی از گروه بزرگ مخاطبان است تجارت مشترکی با دیگران دارد و واکنش‌های او قابل پیش‌بینی و الگودار است ارتباط جمعی اغلب در برگیرنده تماس همزمان بین فرستنده و گیرندگان بسیار است که تاثیری فوری و در سطح بسیار گسترده را امکان‌پذیر می‌کند و پاسخ فوری تعداد زیادی از مردم را در یک لحظه در پی دارد.(دنیس مک کوئیل، 1382: 59) مهمترین کارکرد رسانه در سپهر عام، تولید، اقتباس، توزیع و انتشار عناصر فرهنگی از جمله عناصر دینی در قالبهای مختلف و بازخوانی، بازتولید، باز تفسیر، نقد، باز چینش، تقویت و احیاناً تضعیف آنها در شاکله فرهنگی، افکار عمومی، ناخودآگاه جمعی، ساختارهای شخصیتی، کانون‌های فرهنگی و نهادها و خرده نظام‌های اجتماعی است.
جایگاه برجسته، اعتبار و اعتمادسنجی ، پوشش

متن کامل در سایت homatez.com

پایان نامه درمورد ، EN.CITE، ADDIN، PEVuZE5vdGU+PENpdGU+PEF1dGhvcj5BbGJlcnRpPC9BdXRob3I+PFllYXI+MTk5ODwvWWVhcj48 UmVjTnVtPjU4PC9SZWNOdW0+PERpc3BsYXlUZXh0Pig3LTEzKTwvRGlzcGxheVRleHQ+PHJlY29y ZD48cmVjLW51bWJlcj41ODwvcmVjLW51bWJlcj48Zm9yZWlnbi1rZXlzPjxrZXkgYXBwPSJFTiIg ZGItaWQ9InYwMndlcndhdnhwMjA3ZWRzMjh4ZnhzaWVzcGQwOXoyenN4OSIgdGltZXN0YW1wPSIx NDYzNDc0Njk4Ij41ODwva2V5PjwvZm9yZWlnbi1rZXlzPjxyZWYtdHlwZSBuYW1lPSJKb3VybmFs IEFydGljbGUiPjE3PC9yZWYtdHlwZT48Y29udHJpYnV0b3JzPjxhdXRob3JzPjxhdXRob3I+QWxi ZXJ0aSwgS3VydCBHZW9yZ2UgTWF0dGhldyBNYXllcjwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+WmltbWV0LCBQ WiBmdDwvYXV0aG9yPjwvYXV0aG9ycz48L2NvbnRyaWJ1dG9ycz48dGl0bGVzPjx0aXRsZT5EZWZp bml0aW9uLCBkaWFnbm9zaXMgYW5kIGNsYXNzaWZpY2F0aW9uIG9mIGRpYWJldGVzIG1lbGxpdHVz IGFuZCBpdHMgY29tcGxpY2F0aW9ucy4gUGFydCAxOiBkaWFnbm9zaXMgYW5kIGNsYXNzaWZpY2F0 aW9uIG9mIGRpYWJldGVzIG1lbGxpdHVzLiBQcm92aXNpb25hbCByZXBvcnQgb2YgYSBXSE8gY29u c3VsdGF0aW9uPC90aXRsZT48c2Vjb25kYXJ5LXRpdGxlPkRpYWJldGljIG1lZGljaW5lPC9zZWNv bmRhcnktdGl0bGU+PC90aXRsZXM+PHBlcmlvZGljYWw+PGZ1bGwtdGl0bGU+RGlhYmV0aWMgbWVk aWNpbmU8L2Z1bGwtdGl0bGU+PC9wZXJpb2RpY2FsPjxwYWdlcz41MzktNTUzPC9wYWdlcz48dm9s dW1lPjE1PC92b2x1bWU+PG51bWJlcj43PC9udW1iZXI+PGRhdGVzPjx5ZWFyPjE5OTg8L3llYXI+ PC9kYXRlcz48aXNibj4xMDk2LTkxMzY8L2lzYm4+PHVybHM+PC91cmxzPjwvcmVjb3JkPjwvQ2l0 ZT48Q2l0ZT48QXV0aG9yPkJhbGthdTwvQXV0aG9yPjxZZWFyPjE5OTk8L1llYXI+PFJlY051bT41 OTwvUmVjTnVtPjxyZWNvcmQ+PHJlYy1udW1iZXI+NTk8L3JlYy1udW1iZXI+PGZvcmVpZ24ta2V5 cz48a2V5IGFwcD0iRU4iIGRiLWlkPSJ2MDJ3ZXJ3YXZ4cDIwN2VkczI4eGZ4c2llc3BkMDl6Mnpz eDkiIHRpbWVzdGFtcD0iMTQ2MzQ3NDcxNSI+NTk8L2tleT48L2ZvcmVpZ24ta2V5cz48cmVmLXR5 cGUgbmFtZT0iSm91cm5hbCBBcnRpY2xlIj4xNzwvcmVmLXR5cGU+PGNvbnRyaWJ1dG9ycz48YXV0 aG9ycz48YXV0aG9yPkJhbGthdSwgQmV2ZXJsZXk8L2F1dGhvcj48YXV0aG9yPkNoYXJsZXMsIE1h cmllLUFsaW5lPC9hdXRob3I+PC9hdXRob3JzPjwvY29udHJpYnV0b3JzPjx0aXRsZXM+PHRpdGxl PkNvbW1lbnQgb24gdGhlIHByb3Zpc2lvbmFsIHJlcG9ydCBmcm9tIHRoZSBXSE8gY29uc3VsdGF0 aW9uPC90aXRsZT48c2Vjb25kYXJ5LXRpdGxlPkRpYWJldGljIG1lZGljaW5lPC9zZWNvbmRhcnkt dGl0bGU+PC90aXRsZXM+PHBlcmlvZGljYWw+PGZ1bGwtdGl0bGU+RGlhYmV0aWMgbWVkaWNpbmU8 L2Z1bGwtdGl0bGU+PC9wZXJpb2RpY2FsPjxwYWdlcz40NDItNDQzPC9wYWdlcz48dm9sdW1lPjE2 PC92b2x1bWU+PG51bWJlcj41PC9udW1iZXI+PGRhdGVzPjx5ZWFyPjE5OTk8L3llYXI+PC9kYXRl cz48aXNibj4wNzQyLTMwNzE8L2lzYm4+PHVybHM+PC91cmxzPjwvcmVjb3JkPjwvQ2l0ZT48Q2l0 ZT48QXV0aG9yPk1hdHRoZXdzPC9BdXRob3I+PFllYXI+MTk4NTwvWWVhcj48UmVjTnVtPjYwPC9S ZWNOdW0+PHJlY29yZD48cmVjLW51bWJlcj42MDwvcmVjLW51bWJlcj48Zm9yZWlnbi1rZXlzPjxr ZXkgYXBwPSJFTiIgZGItaWQ9InYwMndlcndhdnhwMjA3ZWRzMjh4ZnhzaWVzcGQwOXoyenN4OSIg dGltZXN0YW1wPSIxNDYzNDc0NzMyIj42MDwva2V5PjwvZm9yZWlnbi1rZXlzPjxyZWYtdHlwZSBu YW1lPSJKb3VybmFsIEFydGljbGUiPjE3PC9yZWYtdHlwZT48Y29udHJpYnV0b3JzPjxhdXRob3Jz PjxhdXRob3I+TWF0dGhld3MsIERSPC9hdXRob3I+PGF1dGhvcj5Ib3NrZXIsIEpQPC9hdXRob3I+ PGF1dGhvcj5SdWRlbnNraSwgQVM8L2F1dGhvcj48YXV0aG9yPk5heWxvciwgQkE8L2F1dGhvcj48 YXV0aG9yPlRyZWFjaGVyLCBERjwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+VHVybmVyLCBSQzwvYXV0aG9yPjwv YXV0aG9ycz48L2NvbnRyaWJ1dG9ycz48dGl0bGVzPjx0aXRsZT5Ib21lb3N0YXNpcyBtb2RlbCBh c3Nlc3NtZW50OiBpbnN1bGluIHJlc2lzdGFuY2UgYW5kIM6yLWNlbGwgZnVuY3Rpb24gZnJvbSBm YXN0aW5nIHBsYXNtYSBnbHVjb3NlIGFuZCBpbnN1bGluIGNvbmNlbnRyYXRpb25zIGluIG1hbjwv dGl0bGU+PHNlY29uZGFyeS10aXRsZT5EaWFiZXRvbG9naWE8L3NlY29uZGFyeS10aXRsZT48L3Rp dGxlcz48cGVyaW9kaWNhbD48ZnVsbC10aXRsZT5EaWFiZXRvbG9naWE8L2Z1bGwtdGl0bGU+PC9w ZXJpb2RpY2FsPjxwYWdlcz40MTItNDE5PC9wYWdlcz48dm9sdW1lPjI4PC92b2x1bWU+PG51bWJl cj43PC9udW1iZXI+PGRhdGVzPjx5ZWFyPjE5ODU8L3llYXI+PC9kYXRlcz48aXNibj4wMDEyLTE4 Nlg8L2lzYm4+PHVybHM+PC91cmxzPjwvcmVjb3JkPjwvQ2l0ZT48Q2l0ZT48QXV0aG9yPkV4cGVy dCBQYW5lbCBvbiBEZXRlY3Rpb248L0F1dGhvcj48WWVhcj4yMDAxPC9ZZWFyPjxSZWNOdW0+NjE8 L1JlY051bT48cmVjb3JkPjxyZWMtbnVtYmVyPjYxPC9yZWMtbnVtYmVyPjxmb3JlaWduLWtleXM+ PGtleSBhcHA9IkVOIiBkYi1pZD0idjAyd2Vyd2F2eHAyMDdlZHMyOHhmeHNpZXNwZDA5ejJ6c3g5 IiB0aW1lc3RhbXA9IjE0NjM0NzQ3ODciPjYxPC9rZXk+PC9mb3JlaWduLWtleXM+PHJlZi10eXBl IG5hbWU9IkpvdXJuYWwgQXJ0aWNsZSI+MTc8L3JlZi10eXBlPjxjb250cmlidXRvcnM+PGF1dGhv cnM+PGF1dGhvcj5FeHBlcnQgUGFuZWwgb24gRGV0ZWN0aW9uLCBFdmFsdWF0aW9uPC9hdXRob3I+ PC9hdXRob3JzPjwvY29udHJpYnV0b3JzPjx0aXRsZXM+PHRpdGxlPkV4ZWN1dGl2ZSBzdW1tYXJ5 IG9mIHRoZSBUaGlyZCBSZXBvcnQgb2YgdGhlIE5hdGlvbmFsIENob2xlc3Rlcm9sIEVkdWNhdGlv biBQcm9ncmFtIChOQ0VQKSBleHBlcnQgcGFuZWwgb24gZGV0ZWN0aW9uLCBldmFsdWF0aW9uLCBh bmQgdHJlYXRtZW50IG9mIGhpZ2ggYmxvb2QgY2hvbGVzdGVyb2wgaW4gYWR1bHRzIChBZHVsdCBU cmVhdG1lbnQgUGFuZWwgSUlJKTwvdGl0bGU+PHNlY29uZGFyeS10aXRsZT5KYW1hPC9zZWNvbmRh cnktdGl0bGU+PC90aXRsZXM+PHBlcmlvZGljYWw+PGZ1bGwtdGl0bGU+SmFtYTwvZnVsbC10aXRs ZT48L3BlcmlvZGljYWw+PHBhZ2VzPjI0ODY8L3BhZ2VzPjx2b2x1bWU+Mjg1PC92b2x1bWU+PG51 bWJlcj4xOTwvbnVtYmVyPjxkYXRlcz48eWVhcj4yMDAxPC95ZWFyPjwvZGF0ZXM+PGlzYm4+MDA5 OC03NDg0PC9pc2JuPjx1cmxzPjwvdXJscz48L3JlY29yZD48L0NpdGU+PENpdGU+PEF1dGhvcj5H ZW51dGg8L0F1dGhvcj48WWVhcj4yMDAzPC9ZZWFyPjxSZWNOdW0+NjI8L1JlY051bT48cmVjb3Jk PjxyZWMtbnVtYmVyPjYyPC9yZWMtbnVtYmVyPjxmb3JlaWduLWtleXM+PGtleSBhcHA9IkVOIiBk Yi1pZD0idjAyd2Vyd2F2eHAyMDdlZHMyOHhmeHNpZXNwZDA5ejJ6c3g5IiB0aW1lc3RhbXA9IjE0 NjM0NzQ4MTciPjYyPC9rZXk+PC9mb3JlaWduLWtleXM+PHJlZi10eXBlIG5hbWU9IkpvdXJuYWwg QXJ0aWNsZSI+MTc8L3JlZi10eXBlPjxjb250cmlidXRvcnM+PGF1dGhvcnM+PGF1dGhvcj5HZW51 dGgsIFNhdWw8L2F1dGhvcj48YXV0aG9yPkFsYmVydGksIEtHTU08L2F1dGhvcj48YXV0aG9yPkJl bm5ldHQsIFBldGVyPC9hdXRob3I+PGF1dGhvcj5CdXNlLCBKb2huPC9hdXRob3I+PGF1dGhvcj5E ZUZyb256bywgUmFscGg8L2F1dGhvcj48YXV0aG9yPkthaG4sIFJpY2hhcmQ8L2F1dGhvcj48YXV0 aG9yPktpdHptaWxsZXIsIEpvaG48L2F1dGhvcj48YXV0aG9yPktub3dsZXIsIFdpbGxpYW0gQzwv YXV0aG9yPjxhdXRob3I+TGVib3ZpdHosIEhhcm9sZDwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+TGVybm1hcmss IEFrZTwvYXV0aG9yPjwvYXV0aG9ycz48L2NvbnRyaWJ1dG9ycz48dGl0bGVzPjx0aXRsZT5Gb2xs b3ctdXAgcmVwb3J0IG9uIHRoZSBkaWFnbm9zaXMgb2YgZGlhYmV0ZXMgbWVsbGl0dXM8L3RpdGxl PjxzZWNvbmRhcnktdGl0bGU+RGlhYmV0ZXMgY2FyZTwvc2Vjb25kYXJ5LXRpdGxlPjwvdGl0bGVz PjxwZXJpb2RpY2FsPjxmdWxsLXRpdGxlPkRpYWJldGVzIGNhcmU8L2Z1bGwtdGl0bGU+PC9wZXJp b2RpY2FsPjxwYWdlcz4zMTYwLTMxNjg8L3BhZ2VzPjx2b2x1bWU+MjY8L3ZvbHVtZT48bnVtYmVy PjExPC9udW1iZXI+PGRhdGVzPjx5ZWFyPjIwMDM8L3llYXI+PC9kYXRlcz48aXNibj4wMTQ5LTU5 OTI8L2lzYm4+PHVybHM+PC91cmxzPjwvcmVjb3JkPjwvQ2l0ZT48Q2l0ZT48QXV0aG9yPkdydW5k eTwvQXV0aG9yPjxZZWFyPjIwMDU8L1llYXI+PFJlY051bT42MzwvUmVjTnVtPjxyZWNvcmQ+PHJl Yy1udW1iZXI+NjM8L3JlYy1udW1iZXI+PGZvcmVpZ24ta2V5cz48a2V5IGFwcD0iRU4iIGRiLWlk PSJ2MDJ3ZXJ3YXZ4cDIwN2VkczI4eGZ4c2llc3BkMDl6MnpzeDkiIHRpbWVzdGFtcD0iMTQ2MzQ3 NDg0MSI+NjM8L2tleT48L2ZvcmVpZ24ta2V5cz48cmVmLXR5cGUgbmFtZT0iSm91cm5hbCBBcnRp Y2xlIj4xNzwvcmVmLXR5cGU+PGNvbnRyaWJ1dG9ycz48YXV0aG9ycz48YXV0aG9yPkdydW5keSwg U2NvdHQgTTwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+Q2xlZW1hbiwgSmFtZXMgSTwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+ RGFuaWVscywgU3RlcGhlbiBSPC9hdXRob3I+PGF1dGhvcj5Eb25hdG8sIEthcmVuIEE8L2F1dGhv cj48YXV0aG9yPkVja2VsLCBSb2JlcnQgSDwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+RnJhbmtsaW4sIEJhcnJ5 IEE8L2F1dGhvcj48YXV0aG9yPkdvcmRvbiwgRGF2aWQgSjwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+S3JhdXNz LCBSb25hbGQgTTwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+U2F2YWdlLCBQZXRlciBKPC9hdXRob3I+PGF1dGhv cj5TbWl0aCwgU2lkbmV5IEM8L2F1dGhvcj48L2F1dGhvcnM+PC9jb250cmlidXRvcnM+PHRpdGxl cz48dGl0bGU+RGlhZ25vc2lzIGFuZCBtYW5hZ2VtZW50IG9mIHRoZSBtZXRhYm9saWMgc3luZHJv bWUgYW4gQW1lcmljYW4gSGVhcnQgQXNzb2NpYXRpb24vTmF0aW9uYWwgSGVhcnQsIEx1bmcsIGFu ZCBCbG9vZCBJbnN0aXR1dGUgc2NpZW50aWZpYyBzdGF0ZW1lbnQ8L3RpdGxlPjxzZWNvbmRhcnkt dGl0bGU+Q2lyY3VsYXRpb248L3NlY29uZGFyeS10aXRsZT48L3RpdGxlcz48cGVyaW9kaWNhbD48 ZnVsbC10aXRsZT5DaXJjdWxhdGlvbjwvZnVsbC10aXRsZT48L3BlcmlvZGljYWw+PHBhZ2VzPjI3 MzUtMjc1MjwvcGFnZXM+PHZvbHVtZT4xMTI8L3ZvbHVtZT48bnVtYmVyPjE3PC9udW1iZXI+PGRh dGVzPjx5ZWFyPjIwMDU8L3llYXI+PC9kYXRlcz48aXNibj4wMDA5LTczMjI8L2lzYm4+PHVybHM+ PC91cmxzPjwvcmVjb3JkPjwvQ2l0ZT48Q2l0ZT48QXV0aG9yPkFsYmVydGk8L0F1dGhvcj48WWVh cj4yMDA1PC9ZZWFyPjxSZWNOdW0+NjQ8L1JlY051bT48cmVjb3JkPjxyZWMtbnVtYmVyPjY0PC9y ZWMtbnVtYmVyPjxmb3JlaWduLWtleXM+PGtleSBhcHA9IkVOIiBkYi1pZD0idjAyd2Vyd2F2eHAy MDdlZHMyOHhmeHNpZXNwZDA5ejJ6c3g5IiB0aW1lc3RhbXA9IjE0NjM0NzQ5NTIiPjY0PC9rZXk+ PC9mb3JlaWduLWtleXM+PHJlZi10eXBlIG5hbWU9IkpvdXJuYWwgQXJ0aWNsZSI+MTc8L3JlZi10 eXBlPjxjb250cmlidXRvcnM+PGF1dGhvcnM+PGF1dGhvcj5BbGJlcnRpLCBLIEdlb3JnZSBNTTwv YXV0aG9yPjxhdXRob3I+WmltbWV0LCBQYXVsPC9hdXRob3I+PGF1dGhvcj5TaGF3LCBKb25hdGhh bjwvYXV0aG9yPjxhdXRob3I+SURGIEVwaWRlbWlvbG9neSBUYXNrIEZvcmNlIENvbnNlbnN1cyBH cm91cDwvYXV0aG9yPjwvYXV0aG9ycz48L2NvbnRyaWJ1dG9ycz48dGl0bGVzPjx0aXRsZT5UaGUg bWV0YWJvbGljIHN5bmRyb21l4oCUYSBuZXcgd29ybGR3aWRlIGRlZmluaXRpb248L3RpdGxlPjxz ZWNvbmRhcnktdGl0bGU+VGhlIExhbmNldDwvc2Vjb25kYXJ5LXRpdGxlPjwvdGl0bGVzPjxwZXJp b2RpY2FsPjxmdWxsLXRpdGxlPlRoZSBMYW5jZXQ8L2Z1bGwtdGl0bGU+PC9wZXJpb2RpY2FsPjxw YWdlcz4xMDU5LTEwNjI8L3BhZ2VzPjx2b2x1bWU+MzY2PC92b2x1bWU+PG51bWJlcj45NDkxPC9u dW1iZXI+PGRhdGVzPjx5ZWFyPjIwMDU8L3llYXI+PC9kYXRlcz48aXNibj4wMTQwLTY3MzY8L2lz Ym4+PHVybHM+PC91cmxzPjwvcmVjb3JkPjwvQ2l0ZT48L0VuZE5vdGU+AG== ، ، ، ،