آیا شما کسی هستید که در حال کار در میانه کار خود به دنبال تغییر هستید؟ در مورد یک فارغ التحصیل اخیر که به دنبال راهی برای صنعت دیجیتال است ، چطور؟

دیجیتال

امروز فرصت های زیادی در ایالات متحده وجود دارد. طبق گفته Burning Glass ، دو سال پیش ۱۷۱ هزار و ۱۴۱ پست شغلی بازاریابی دیجیتال وجود داشته است و تقاضا برای مشاغل بازاریابی دیجیتال در طی ۵ سال گذشته دو برابر شده است. متوسط ​​حقوق سالانه حدود ۶۰ هزار دلار بود.

دلار

برخی از بیشترین مناطق تقاضا شامل موارد زیر است:

     

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا

     

  • تجزیه و تحلیل دیجیتال
  •  

  • بازاریابی مستقیم
  •  

  • بازاریابی موبایل
  • موبایل

با افزایش تقاضا برای مهارت های دیجیتال ، حقوق دستمزد متخصصان دیجیتال را نیز افزایش دهید که می توانند ارزش بسیار زیادی را به یک کارفرما در دنیای فزاینده دیجیتالی اضافه کنند.

در این مقاله بخوانید که چگونه می توانید شانس خود را برای دنبال کردن یک حرفه هیجان انگیز در صنعت دیجیتال در آمریکا تقویت کنید.

اطلاعات موجود در تقاضا را پیدا کنید

شکاف مهارت به ناحیه ای در صنعت اشاره دارد که در آن فقدان مهارت یا کمبود متخصصان ماهر وجود دارد و بنابراین موقعیت هایی که نیاز به توانایی های خاصی دارند به احتمال زیاد تقاضا بیشتری دارند.

در اینجا برخی مهارت های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که در حال حاضر در ایالات متحده مورد تقاضا است.

اینترنت اشیاء

نمی دانید چگونه می توان در اینترنت اشیا تخصص پیدا کرد؟ اگر قبلاً با برنامه نویسی آشنا هستید ، احتمالاً یک منطقه بسیار پر سود برای تخصص در آن هستید. اما حتی اگر می خواهید با اصطلاح آشنایی بهتری داشته باشید و معنی آن چیست ، می توانید یک دوره آنلاین را پیدا کنید که به عنوان مقدمه باشد. .

چه مفهومی داره؟ در اصل ، همه چیز “در شبکه” با توجه به اتصال دیجیتالی است. متخصصان این حوزه در ساخت دستگاه های هوشمند از مهارت کافی برخوردار خواهند بود. اگر قبلاً با نرم افزارهای برنامه نویسی آشنا هستید ، این می تواند یک زمینه بسیار جذاب و پویا باشد.

معماری اطلاعات

نمی دانید چگونه یک حرفه شغلی ایجاد کنید تا یک معمار اطلاعات شوید؟ این اصطلاح تا حدودی مبهم است و در کنار متخصصان طراحی وب ، UX و UI توسعه یافته است. آنها معمولاً مسئول جمع آوری و سازماندهی داده ها ، اطمینان از قابلیت استفاده وب سایت ها و هماهنگی اطلاعات در مورد داده ها هستند.

معماران اطلاعات نیز غالباً به انجام آزمایش و اعتبار سنجی ، طراحی نقشه های نقشه و تهیه مدل های داده می پردازند. معمولاً پیشینه ای در برنامه نویسی و طراحی وب دارند.

ادغام رسانه های اجتماعی

ادغام رسانه های اجتماعی به چگونگی نمایش حضورمان در رسانه های اجتماعی اشاره دارد. دکمه فیس بوک در وب سایت یک شرکت نمونه ای ساده از این مورد است ، اما قرار است پیچیده تر شود.

اگر شما یک طراح وب هستید که به اجتماعی علاقه دارید و به دنبال تمایز هستید ، خوب است که به تخصص بپردازید زیرا قرار نیست از بین برود.

تولید فیلم

ویدئو در حال حاضر بسیار محبوب ، اگرنه محبوب ترین شکل محتوا نیست و انتظار می رود این روند ادامه یابد در نتیجه ، بسیاری از شرکت ها به دنبال یک متخصص محتوا خواهند بود که زمینه ساز ایجاد و تولید ویدیو را داشته باشد.

این پیش زمینه شامل مهارت هایی مانند فیلم نامه نویسی ، قابلیت های تولید فنی ، ویرایش فیلم و بازاریابی محتوا است. بنابراین ، اگر این مورد شماست ، وقت آن است که خلاقیت پیدا کنید.

خلاقیت

در مورد مکان ، مکان ، مکان

است

به عنوان یک کشور ، آمریکا فرصت های عظیمی را برای کسانی که به دنبال ورود به صنعت دیجیتال هستند فراهم می کند ، اما دانستن از کجا شروع می تواند دشوار باشد. بنابراین ، چه ایالات کانونی برای پرورش استعدادهای دیجیتال است و چرا؟

شهر نیویورک ، نیویورک

نیویورک همیشه در مرکز آن قرار دارد و از نظر مشاغل بازاریابی دیجیتال نیز استثنا نیست. چرا؟ از آنجا که مشاغل کوچک زیادی در آنجا فعالیت می کنند ، در صورتی که در حال حاضر این کار را نکند ، نیاز به کمک در این زمینه داریم.

وال استریت نیز تأثیر قابل توجهی دارد. و بسیاری از شرکت های تبلیغاتی شغلی زیادی وجود دارند که می توانند در آن کار کنند و بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی که بدون شک به دنبال استخدام استعدادهای جوان با تخصصهای دیجیتال هستند. اگر می خواهید در یک شرکت بزرگتر نیز کار کنید ، این شهر مکان بسیار خوبی برای رفتن است.

بوستون ، ماساچوست

بوستون خانه بسیاری از شرکت های بازاریابی دیجیتال است. شرکت های بزرگ زیادی برای شروع کار وجود دارند و حقوق و دستمزد آنها نسبت به بسیاری از مناطق دیگر کشور بیشتر است.

همچنین در بسیاری از مؤسسات آموزشی مورد توجه قرار دارد ، بنابراین این مکان عالی برای شروع کار و یا آموزش های اضافی است.

سیاتل ، واشنگتن

سیاتل به طور مداوم یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در ایالات متحده است و به دلیل قرار گرفتن در ساحل غربی ، شهری است که به خوبی در صحنه فناوری یکپارچه شده است.

این یعنی چی؟ در حال حاضر ، تعداد زیادی وجود داردf آژانس های دیجیتال نوآورانه ، جدیدتر و کاملاً مستقر که احتمالاً منحنی رشد را تجربه می کنند.

L.A. و سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا

اگر می خواهید در شهر متنوعی قرار داشته باشید که در قلب فناوری و نوآوری قرار داشته باشد ، سان فرانسیسکو احتمالاً یکی از اولین جاهایی است که هنگام نوشتن فرصت ها در صنعت فناوری به آن فکر می کنید. و L.A. همچنین بسیاری از فرصت های محتوا را در خود جای داده است.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از مناطق دیگر در کالیفرنیا به صنعت بازاریابی دیجیتال متصل هستند. این ایالت محل صدها هزار نفر از آزاد و کارآفرینان نوآورانه برای کشف فعالیتهایی است که در طیف گسترده ای از صنایع فعالیت می کنند.

شرکت های “اسب شاخدار” را بیابید

طبق گفته Fortune ، شرکت های unicorn نوآوری هایی هستند که در مقایسه با اکثر مشاغل جدید ارزش بسیار بالایی دارند – این بدان معنی است که آنها ۱ میلیارد دلار و بالاتر ارزش دارند. Uber ، Snapchat ، Airbnb و Pinterest فقط چند نمونه هستند.

بسیاری از این شرکت ها در اقتصاد اشتراکی قرار دارند یا در غیر این صورت تقریباً منحصراً از استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. آنها آینده نگر هستند و در حال رشد هستند زیرا می توانند با رفتارهای متغیر یک پایگاه مصرف کننده در حال تحول سازگار شوند.

Burning Glass اظهار داشت: ۲۳٪ از افتتاح ها در این نوع مشاغل در مقایسه با ۶٪ از شرکت های Fortune 100 تمرکز دیجیتالی داشتند. تجزیه و تحلیل دیجیتال و بازاریابی محتوا به طور معمول بیشتر از آنچه در مشاغل دیگر وجود دارد ، تقاضا برای این شرکتهای “تک شاخ” دارند.

نکته اینجاست که شما می خواهید به شرکتهای جوان توجه کنید و لزوماً به کسانی با سابقه دیرینه رشد توجه نکنید. به خاطر داشته باشید که حتی اگر یک شرکت در دنیای تجارت شایسته باشد ، ممکن است در کمپین های بازاریابی دیجیتالی خود عملکرد خوبی نداشته باشند.

بنابراین اگر به دنبال متخصصان دیجیتال هستید تا انرژی و ایده های جدیدی را به تیم خود تزریق کنند ، می تواند فرصتی گسترده برای شما باشد.

بازاریابی ، اندازه گیری و Lingo

بازاریابان دیجیتال باید با اصطلاحات اصولی بازاریابی آشنا باشند. اگر به مدرسه تجارت رفته اید یا برای بازاریابی برای هر شرکتی کار کرده اید ، احتمالاً خوب خواهید بود. و اگر خودتان بازاریابی کنید ، نشان می دهید که یک یا دو چیز را می دانید.

فقط یک جارگون وجود دارد که باید با آنها نیز آشنا شوید ، فقط برای اینکه بتوانید با تیم بازاریابی خود ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید. در اینجا چند نمونه هستند:

     

  • پرداخت برای هر کلیک (PPC)
  •  

  • بازاریابی موتور جستجو
  •  

  • بهینه سازی موتور جستجو (سئو)
  •  

  • صفحات ستونی
  •  

  • هوش مصنوعی (هوش مصنوعی)
  •  

  • LSI (نمایه معنایی پنهان)

لازم نیست در مورد هر اصطلاح همه چیز را بدانید ، اما اگر می خواهید به عنوان یک رهبر در این حوزه شناخته شوید ، داشتن یک درک اساسی ضروری است.

با شغل دیجیتالی خود به جلو بروید

با اصول اولیه و مکانهای ممکن که می تواند به شروع کار در بازاریابی دیجیتالی شما کمک کند مسلح شده است ، در اینجا خلاصه ای مفید وجود دارد که اصول اولیه شروع کار را شامل می شود:

     

  • ایجاد یک نمونه کارها
  •  

  • تمام دستاوردهای خود از جمله پروژه های شخصی را نشان دهید
  •  

  • مهارت های شغلی و بازاریابی خود را اثبات کنید
  •  

  • مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله را نشان دهید
  •  

  • به شما نشان می دهد که معیارها و برخی از اصطلاحات صنعتی را درک می کنید
  •  

  • خود را با مارک شخصی و بازاریابی متمایز کنید
  •  

  • اگر می خواهید تجربه داخلی داشته باشید ، به یک شهر بزرگ بروید
     
  • با نوآوری های موفق که تمایل به بخش بزرگی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال روی کارمندان دارند ، تماس بگیرید.

شما می خواهید باهوش باشید و خطرات خود را به اشتراک بگذارید ، و ایده های ابتکاری خود را به اشتراک بگذارید ، اما درمورد آنها خیلی ارزشمند نباشید. شما نه تنها باید به طور منظم مایل باشید که ابزارها و استراتژی های جدید را یاد بگیرید ، بلکه باید نشان دهید که باید از نظر فنی نیز کاملاً گرد باشید و در عین حال نشان دهید که می توانید متقاعد کننده نیز بنویسید.

افکار نهایی …

زیبایی صنعت بازاریابی دیجیتال این است که شما واقعاً می توانید حرفه خود را به گونه ای شکل دهید که متناسب با مجموعه مهارت های گذشته ، فعلی و آینده شما باشد. این واقعاً می تواند زمینه متنوعی از پیش زمینه را در خود جای دهد ، و همواره می توانید تمرکز خود را در هنگام یادگیری و رشد تغییر دهید. به این ترتیب ، هرگز احساس گیر و کسالت نخواهید کرد زیرا همیشه جایی برای محوری وجود خواهد داشت.

بنابراین ، دیگر صبر نکنید – به شبکه ، داوطلبانه و یادگیری بپردازید!