نحوه یادگیری مردم در حال تغییر است.

شرکت ها اکنون می خواهند افرادی را که برای آینده دیجیتالی آماده شده اند ، استخدام کنند. مهارت بودن کافی نیست ، زیرا کارکنان باید به اندازه کافی با انگیزه و چابک باشند تا بدون توجه به صنعت ، با یک چشم انداز که به سرعت در حال تغییر است سازگار شوند. کارفرمایان افرادی را می خواهند که رویکردی فعال در یادگیری خودمحور دارند.

دیجیتال

یادگیری نباید صرفاً به خاطر سپردن مطالب و استفاده مجدد از آن باشد. درعوض ، یادگیری واقعی باید طبیعی باشد ، بنابراین ، دانش آموزان در تلاش برای کسب دانش بیشتر خود انگیزه می گیرند.
دانش آموز

آموزش عالی مکانی ایده آل برای پرورش عشق به یادگیری است ، جایی که مربیان می توانند خودشان را هدایت کنند ، نه تنها به عنوان یک روش مطالعه بلکه به عنوان یک مهارت حیاتی برای آینده.

دانش آموزان آموزش عالی باید مستقل تر باشند

مطالعات نشان می دهد که فارغ التحصیلان برای دنیای واقعی آماده نیستند ، زیرا ۸۷٪ احساس می کنند که زودتر از فارغ التحصیلی آماده هستند تا در دنیای کار علامت گذاری کنند ، اما فقط نیمی از مدیران استخدام کننده با آنها موافق هستند.

استخدام

مهارت های کلیدی مانند ارتباطات ، کار گروهی و رهبری در دانش آموختگان به حدی رایج نبوده که باعث نگرانی ها در مورد آماده سازی کافی این نسل نشده است.

با تبدیل شدن به دنیای دیجیتال ، کارگران باید در کار مستقل و بهتر در مدیریت وقت خود ، انضباط بیشتری داشته باشند.

کارفرمایان به دنبال نامزدی هستند که قادر به:

major موضوعات اصلی را مشخص کنید.

team تیم صحیحی را انتخاب کنید تا در حل مسئله کار کنید.

tasks وظایف و افراد را برای کارآمد کردن تیم هماهنگ کنید.

plans برنامه ها را اجرا کنید و پروژه را مدیریت کنید.

performance ارزیابی عملکرد شامل ارزیابی از کار خودشان است.

برای آمادگی برای نیروی کار مدرن ، دانش آموزان باید هنگام یادگیری خودمحور ، ذهنیتی مشابه را اتخاذ کنند.

چگونه یادگیری خودمحور را بهبود ببخشیم

مؤسسات آموزش عالی به طور حتم مهمترین نقطه ارتباطی برای بزرگسالان در سفر به سمت ایجاد حرفه ای موفق هستند.

تقویت نگرش سرسختانه به یادگیری خودمحور باید یکی از اولویت های اصلی آموزگاران امروز باشد. برای تحقق این امر ، ۴ فرآیند لازم است:

۱ ٫ آمادگی را ارزیابی کنید

قبل از اینکه هر دانش آموز بتواند به اهداف یادگیری خود برسد ، دانستن وضعیت فعلی آنها مهم است. مربیان می توانند با در نظر گرفتن شرایط خاص فرد ، ممیزی را انجام دهند تا بتوانند روند خود جهت گیری را متناسب سازند.

مطالعات در مورد این عامل آمادگی یادگیری خود کارگردانی را “درجه ای که فرد دارای نگرش ها ، توانایی ها و ویژگی های شخصیتی لازم برای SDL است” تعریف می کنند.

در آموزش خردسالان ، شیوه های طولانی برنامه های زنگ زده ، گذرگاه های سالن و مجازات ها فرهنگ سازگاری را ایجاد کرده است. جوانان با این امر به عنوان زندگی عادی خود رشد می کنند که منجر به رفتارهای مرتب می شود ، غالباً آنتی بادی جهت گیری و یادگیری واقعی و خلاقانه است.

ارائه دهندگان آموزش عالی یا خود دانشجویان می توانند ارزیابی آمادگی را برای تعیین وضعیت فعلی توانایی های خود انجام دهند. با انجام یک ارزیابی صادقانه ، آنها در موقعیت بهتری خواهند توانست تنظیمات لازم را انجام دهند.

دانشجو

۲ ٫ اهداف را تعیین کنید

بدون هدف ، موفقیت بسیار دشوار است. تحقیقات نشان می دهد که سه دلیل اصلی عدم موفقیت دانش آموزان در اهداف یادگیری خود وجود دارد.

اهداف دقیق نیستند – تعداد بسیار زیادی وجود دارد ، وگرنه معیارها ، اهداف یا مهلتها خیلی مبهم است.

عدم تعهد – اگر هیچ ارتباطی بین اهداف و آینده مثبت وجود ندارد ، پذیرفتن کار مورد نیاز برای دستیابی به اهداف و جوایز بلند مدت که در پی خواهد داشت ، دشوار است.

مردم اهداف را به عنوان یک فرآیند نمی بینند – به جای لذت بردن از سفر ، بسیاری از افراد اهداف را نتیجه ثابت می دانند. اهداف مدت زمان زیادی طول می کشد ، غالباً تکامل می یابد و به نسخه های بزرگتر خود تبدیل می شود. سفر به انتها جایی است که تحول اتفاق می افتد ، نه فقط در خط پایان.

داشتن نقشه راه که فعالیت ها و اقداماتی را که دانش آموز باید برای رسیدن به اهداف خود انجام دهد ، تعیین می کند ، یک انگیزه خارق العاده است. یک جنبه اساسی در تعیین اهداف یادگیری ارتباط است. مربیان و دانش آموزان باید اهداف کاملی تهیه کنند و تصویری کامل و متمرکز از آنچه باید انجام شود بدست آورند.

این زمانی موثر است که به شکل یک قرارداد یادگیری ، که به طور معمول شامل موارد زیر است:

em اهداف خاص برای واحد مطالعه

structure ساختار فعالیت و دنباله

eline جدول زمانی فعالیت شامل مهلت تکمیل نهایی

⦁ اطلاعات مربوط به منابع منابع برای اهداف

⦁ درجه بندی اطلاعات رویه

back بازخورد و ارزیابی بعد از تکمیل هر هدف

plan برنامه جلسه با مربی

agreement توافق نامه خط مشی ، جزئیات آنچه در بعضی از مواقع اتفاق می افتد ، مانند ارسال های واگذاری انتصاب.

توافق

این قراردادهای یادگیری نیاز به ارزیابی دقیق دارند ، در صورت پاسخ به هرگونه سؤال و مشکلات احتمالی که پیش از موعد قرار گرفته است.

۳ ٫ درگیر یادگیری شوید

موثرترین روش یادگیری بین افراد مختلف متفاوت است. برخی صدا را به تصویری ترجیح می دهند ، برخی دیگر کتاب های درسی را از طریق آنلاین انتخاب می کنند.

برای درک واقعی نیازهای شخصی در یادگیری خودمحور ، دانش آموزان باید در درک خودشان به آنها کمک کنند. در نظر بگیرید که نیازهای آنها از نظر آموزش آموزشی چیست و چه نوع رویکرد تدریس به شما کمک می کند. هنگامی که نوبت به موفقیت یک روش موفقیت آمیز برای تحصیل می رسد ، دانشجویان باید ۳ رویکرد را در نظر بگیرند:

⦁ رویکرد سطح مبتنی بر تولید مثل است. دانش آموزان فقط آنچه را که برای تکمیل واحدها لازم است ، می آموزند ، که اغلب برای دستیابی به آن به حافظه و مجدداً تکیه می کنند.

⦁ رویکرد استراتژیک در سازمان متمرکز است. دانش آموزان آنچه را برای گذراندن امتحانات لازم دارند یاد می گیرند ، اما وقت کافی را در به خاطر سپردن مطالب و یادگیری از اشتباهات سرمایه گذاری می کنند تا بتوانند به بالاترین نمره ممکن برسند.

⦁ یک رویکرد عمیق با هدف درک ایده ها است. به معنای فراتر رفتن از حداقل شرایط لازم برای گذر از واحد ، به جای استفاده از دانش در سناریوهای جدید و توضیح مفاهیم با مثالهای جدید است که این روش را برای یادگیری خودمحور کاملاً مناسب می کند.

دکتر الن گالینسکی در کتاب خود با عنوان Mind in Making در مورد این موضوع بحث می کند و اظهار می دارد: “از طریق یادگیری است که ما به پتانسیل های خود پی می بریم.”

از میان سه رویکرد فوق ، فقط یک در واقع درها را برای پتانسیل کامل دانش آموز باز می کند. شاید دیگران روشهای سالهای گذشته باشند ، اما دیگر در دنیای مدرن کافی نیستند.

۴ alu ارزیابی

برای تعیین اینکه کدام روشها مؤثرتر است ، دانش آموزان تشویق می شوند تا صادقانه تلاش های خود را ارزیابی کنند. این به آنها کمک می کند تا در مورد چگونگی انتقال روشها به یک محیط کار عملی فکر کنند.

به عنوان بخشی از فرایند خودارزیابی در یادگیری خودمحور ، دانش آموزان باید:

regularly مرتباً با مربی یا مشاور خود مشورت کنید.

on در مورد دستاوردها تأمل کنید ، از خود بپرسید که چقدر آموخته اند و آیا اعتماد به نفس در توضیح مطالب برای دیگران دارند؟

feedback از مشاوران نظر بخواهید.

با وجود بسیاری از یادگیری های خودکارانه آنلاین ، این مسئله وجود دارد که مربیان نتوانند تأیید کنند که فردی که برنامه یادگیری را می گیرد همان فردی است که ارزیابی ها را انجام می دهد.

در عصر دیجیتال ، این مشکل راه حل هایی از قبیل سلبریتی آنلاین را ایجاد کرده است و به ارائه دهندگان آموزش عالی امکان استفاده از اثبات انگشت I.D. در برنامه های یادگیری خود پیش بینی می شود این بازار تا سال ۲۰۲۶ ۱۰ میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

ابتکارهای یادگیری

یادگیری خودمحور نوعی جنبش مدرن نیست. در اوایل قرن اول ، فیلسوف پلوتارچ پتانسیل را برای مطالعه در فراتر و فراتر از آن با مطالعه داشت.

وی پیشنهاد کرد که “یادگیرنده کشتی نباشد که پر شود بلکه آتشی است که باید روشن شود.”

در اینجا دو ابتکار عمل شده است که از شرکتهای نوآورانه برای تحریک فرهنگ یادگیری خودمحور در آموزش عالی اتخاذ شده است.

ساعت نابغه

این مفهوم برای اولین بار توسط گوگل معروف شد. غول موتور جستجو کارمندان خود را تشویق کرد تا ۲۰٪ از روز کاری خود را صرف پروژه های اشتیاق خود کنند.

از آنجا که اینها از انگیزه ذاتی برخوردار هستند ، گوگل امیدوار است که با برانگیختن کنجکاوی و اشتیاق در کارمندان خود ، در نهایت به یک کار خلاقانه و پربارتر دست پیدا کنند.

مدارس نسخه خود را از ساعت نبوغ معرفی کرده اند و به دانش آموزان این امکان را می دهند که یادگیری خود را طراحی کنند. این رویکرد دانش محور دانش آموزان در مورد نحوه یادگیری آنها به دانش آموزان گفت و گو می کند ، که می تواند در بقیه روزهای مدرسه خود نتایج بهتری کسب کند.

فاصله های سازنده

جنرال الکتریک (GE) ممکن است یکی از عناوین صنعت باشد ، اما آنها درگیر روندهای مردمی نیستند.

Makerspaces یک عامل مؤثر در رشد جامعه است که طراحان ، مخترعین و مهندسان آزادانه ایده ها ، روش ها و هک ها را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند و به دانشجویان این امکان را می دهد تا از الهام و انگیزه یادگیری خودمحور استفاده کنند.

حتی اگر موسسه شما ابزار لازم را در اختیار نداشته باشد ، می توانید یک فضای سازنده ساده ایجاد کنید که متناسب با موضوع مورد مطالعه و ماهیت محیط تدریس باشد ، که می تواند دانش آموزان را در کنار هم قرار دهد ، تشویق تفکر خلاق و تلاش های خلاقانه برای بالا رفتن و فراتر.

با انتقال فقط ۲۰٪ از زمان کلاس در خیابانبا وجود این ، پتانسیل بزرگی برای مربیان وجود دارد که می توانند شیوه های یادگیری خودمحور را به یک مهارت قوی که همه دانش آموزان تبدیل می کنند ، پرورش دهند.

خارج شدن از این راه به دانشجویان اجازه می دهد تا در مورد آنچه یاد می گیرند تصمیم بگیرند و چگونه آن را یاد بگیرند ، ممکن است یکی از موثرترین راه های کسب بیشترین نتیجه از آموزش عالی باشد.

با پیشروی ، دانش آموختگان را تنظیم می کند ، بنابراین آنها آماده هستند تا در حال اجرا به زمین بیایند.

مشارکت کننده